Zij spreken over hun beroep

Bij Mestdagh werken, is zich ontplooien binnen een team waar een familiale sfeer, solidariteit en klantgerichtheid vooropstaan. En beroepen, dat zijn er heel wat. U kent er wellicht niet alle facetten van.

Weten+

Waarden

De tevredenheid van de klanten, de prestaties, de autonomie en de medewerking zijn de vier waarden die de identiteit van de Mestdagh-Groep vormen en die in ons dagelijks werk zijn geïntegreerd. Het delen van deze waarden door alle medewerkers is een noodzakelijke voorwaarde voor de ontwikkeling van de onderneming.

De Tevredenheid van onze interne en externe klanten berust op:
  • Een gepersonaliseerd ontvangst
  • Een aangepast antwoord aan hun behoeftes en verwachtingen
  • Respect en vertrouwen

Die een duurzame relatie garanderen.

De Prestatie berust op...

de capaciteit om realiseerbare objectieven te bepalen, ze volgen en ze bereiken en zelfs ze overschrijden. Ze neemt deel aan de erkenning van het personeel. Ze ondersteunt de ontwikkeling van de onderneming.

De Autonomie berust op...

het beheer van de bevoegdheden, het verantwoordelijkheidsgevoel en de inzet. Zij bevordert de proactiviteit en de delegatie. Zij is bron van initiatieven, creativiteit en motivatie. Zij ondersteunt de ontwikkeling van iedereen.

De Medewerking tussen personen en teams berust op:
  • Een vertrouwensrelatie en wederzijds respect
  • Het delen van de kennissen en know-how

Dankzij een duidelijke, gestructureerde en aangepaste mededeling om competitieve collectieve resultaten te bereiken. Op de achtergrond, blijft het respect voor anderen en zichzelf essentieel.

%

Beheersing van vaardigheden

%

Motivatie

%

Verantwoording

%

Vertrouwen en respect

Zij spreken over hun beroep

Bij Mestdagh werken, is zich ontplooien binnen een team waar een familiale sfeer, solidariteit en klantgerichtheid vooropstaan. En beroepen, dat zijn er heel wat. U kent er wellicht niet alle facetten van. Luister maar naar de verrassende getuigenissen van hen die er als geen ander over kunnen vertellen: de collega's zelf.

Ontvanger: wil dat dan zeggen dat u de mensen ontvangt?!
Euhm, neen, dat doet men in een hotel…
Lees meer…

Christophe Grimomprez

Ontvanger

Men heeft het vaak over ‘ambachtelijk slagers’, is dat de juiste benaming?
Ja. Hoewel we een supermarkt zijn, maken we onze ambachtelijke bereidingen ter plaatse…
Lees meer…

Stéphane Collinet

Slager

Angelo Purcaro, u bent technisch adviseur bij Mestdagh. Hoe bevalt u dat?
Goed. Het zit zo: er zijn 6 personen die deze functie uitoefenen…
Lees meer…

Angelo Purcaro

Technisch adviseur

Julien Devriendt, u bent adjunct-gerant bij Mestdagh. Vertel ons eens wat meer over de weg die u afgelegd hebt.
Dat is best een lang verhaal. Drie jaar geleden – ik werkte toen nog als uitzendkracht – begon ik halftijds als kruidenier te werken in de winkel. Na drie maanden al kreeg ik de kans om magazijnier te worden…
Lees meer…

Julien Devriendt

Adjunct-gerant

Dag Carine, u maakt deel uit van het verwijzingsteam, dat is geen gekende afdeling?
Inderdaad. Als mensen me vragen wat ik doe, antwoord ik dat ik kantoorwerk verricht. Want als ik zeg ‘ik werk op de dienst verwijzing’, weet niemand wat ik bedoel…
Lees meer

Carine Bonte

Bediende op de dienst verwijzing

Marisa Piras, u bent de gerante van deze Carrefour market Groep Mestdagh. Denkt u dat dit bijzondere eigenschappen vereist?
Je dient alvast open te staan voor verschillende dingen: voor verandering, voor nieuwigheden, voor mensen, voor nieuwe technieken, voor de handel uiteraard…
Lees meer…

Marisa Piras

Gérante

Laat ons beginnen bij het begin! Wat is uw functie?
Manager verse producten. Wilt u weten hoe mijn doorsnee dag eruitziet? Ik begin om 6 uur ’s ochtends. Ik sorteer de papieren, ik start de ovens, ik ga mijn nieuwe producten halen en vul mijn rek met groenten en fruit…
Lees meer…

Christelle Arrigoni

Manager verse producten